Φτιάξε το σώμα σου: 6 tips για να διατηρήσεις ένα γυμνασμένο κορμί - Men's Bible

Φτιάξε το σώμα σου: 6 tips για να διατηρήσεις ένα γυμνασμένο κορμί

Φτιάξε το σώμα σου: 6 tips για να διατηρήσεις ένα γυμνασμένο κορμί

Είναι γνωστό, πως το να αποκτήσεις ένα γυμνασμένο κορμί είναι μια πρόκληση.

Οι ρυθμοί της καθημερινότητας, το δύσκολο ωράριο και οι πάμπολες υποχρεώσεις, κάνουν το στόχο αυτό να φαντάζει μεγαλεπήβολος. Όμως όσο δύσκολο και αν είναι να αποκτήσεις το σώμα αυτό, άλλο τόσο δύσκολο είναι να το διατηρήσεις.

Ο μέσος άντρας καταφέρνει να χάσει κιλά ύστερα από αρκετές προσπάθειες και συνήθως το πετυχαίνει σε συγκεκριμένες περιόδους. Κυρίως μετά από κάποια μεγάλη γιορτή όπως Χριστούγεννα και Πάσχα ή λίγο πριν ξεκινήσει η καλοκαιρινή περίοδος.

Στις περιόδους αυτές, η όρεξη και η διάθεση για αλλαγή είναι στο ζενίθ. Όταν μάλιστα βλέπει τον εαυτό του να μεταμορφώνεται σταδιακά, το πρόσωπο να αποκτάει περισσότερες γωνίες και το σώμα να γίνεται πιο αθλητικό, η αυτοπεποίθηση του αυξάνεται. Έχει περισσότερη όρεξη να «λυγίσει» τα σίδερα στο γυμναστήριο και περισσότερο ενθουσιασμό όταν αντικρίζει το αποτέλεσμα στον καθρέπτη.

Τη στιγμή όμως που φτάνει το στόχο του (ή έστω έχει φτάσει κοντά, σε ένα σημείο που τον ικανοποιεί) επιστρέφει στις παλιές, γνώριμες συνήθειες. Εκείνες που ουσιαστικά δημιουργούσαν την ανάγκη για αλλαγή. Η λογική είναι πως αφού κατάφερε να χάσει περιττά κιλά και να χτίσει ένα ωραίο κορμί, μπορεί να χαλαρώσει.

Όμως σε τέτοιες περιπτώσεις σπάνια διατηρεί κανείς τον καρπό των κόπων του.

Βλέπεις το κλειδίγια τη σταδιακή και μόνιμη αλλαγή, είναι η συνέπεια. Το να λαξεύσεις το κορμί σου είναι μια διαδικασία και αντίστοιχα το να διατηρηθείς στο επίπεδο που έχεις φτάσει, είναι και αυτό μια διαδικασία.

Μην επαναπαύεσαι λοιπόν.

Μείνε προσηλωμένος σε συγκεκριμένους κανόνες και συνήθειες ώστε να χτίσεις και να διατηρήσεις το γυμνασμένο κορμί που επιθυμείς.

#1 Μη χρησιμοποιείς την έλλειψη χρόνου ως δικαιολογία

Ακόμα και αν έχεις μόνο δέκα ή δεκαπέντε λεπτά διαθέσιμα για να γυμναστείς, αξιοποίησε τα. Το γεγονός πως δεν υπάρχει χρόνος να βγει κανονικά η προπόνηση που έχεις στο μυαλό σου δεν πρέπει να σε αποτρέπει από το να γυμναστείς γενικά. Το θέμα είναι να παραμένεις ενεργός, δε χρειάζεται κάθε μέρα και κάθε προπόνηση να είναι τέλεια.

Έχε στο νου σου, πως το ανθρώπινο σώμα είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να προσαρμόζεται στα ερεθίσματα που λαμβάνει. Όσο περισσότερο αδρανής γίνεσαι λοιπόν, τόσο λιγότερο αθλητικό γίνεται και αυτό. Γι’ αυτό το λόγο, κάθε λεπτό που γυμνάζεσαι μετράει.

#2 Προσοχή στο τι πίνεις

Το αλκοόλ, οι χυμοί και τα διάφορα αναψυκτικά και ενεργειακά ποτά, αποτελούν θερμιδικές βόμβες που δε σε χορταίνουν. Αυτό σημαίνει πως γρήγορα θα αναζητήσεις άλλες τροφές ή ποτά, για να ικανοποιήσεις το αίσθημα της πείνας και να φτάσεις σε κορεσμό. Έτσι, ουσιαστικά καταλήγεις να καταναλώνεις περισσότερη τροφή και πολλές «άδειες» θερμίδες που δε σου προσφέρουν κάτι παραπάνω από ενέργεια.

Δώσε προσοχή λοιπόν στο τι πίνεις και αν δε μπορείς να κόψεις τα συγκεκριμένα ποτά τελείως, τότε μείωσε την κατανάλωση τους. Πίνε αλκοόλ μια φορά την εβδομάδα, προτίμησε ολόκληρα φρούτα από τους χυμούς και πίνε όσο περισσότερο νερό μπορείς αντί για αναψυκτικά.

#3 Να κοιμάσαι αρκετά

Ο ύπνος παίζει ζωτικής σημασίας ρόλο στο πώς λειτουργεί το σώμα και το μυαλό και η μόνιμη έλλειψη του, έχει συχνά ολέθρια αποτελέσματα. Βλέπεις, αν δε κοιμάσαι αρκετά ο μεταβολισμός σου, οι ορμόνες σου, η ενέργεια σου και η όρεξη σου επηρεάζονται αρνητικά.

Η έλλειψη ύπνου σε αποδυναμώνει και έτσι η ικανότητα σου να συγκεντρώνεσαι, να επιβάλλεσαι στον εαυτό σου όταν χρειάζεται και να γυμνάζεσαι αποτελεσματικά ελαττώνεται. Και μέσα σε σύντομο διάστημα γκρεμίζεις ότι έχεις χτίσει. Φρόντισε λοιπόν να ξεκουράζεσαι και να κοιμάσαι αρκετά γιατί αλλιώς δε θα μπορέσεις να προχωρήσεις.

#4 Μην περιμένεις την κατάλληλη διάθεση

Κάποιες φορές θα έχεις την όρεξη και τη διάθεση να ορμήξεις στο γυμναστήριο και να προπονηθείς σκληρά. Να ιδρώσεις και να πονέσεις, για να πετύχεις τους στόχους σου. Για να χτίσεις και να διατηρήσεις ένα γυμνασμένο κορμί όμως, πρέπει να κάνεις αυτό που χρειάζεται ακόμα και όταν δεν έχεις την κατάλληλη διάθεση.

Βλέπεις, τα συναισθήματα είναι κάπως ευμετάβλητα και αλλάζουν συχνά. Κανένας δεν έχει μόνιμα την ίδια όρεξη για μια σκληρή προπόνηση, όμως αυτό δεν είναι καλή δικαιολογία για να αποφύγεις τη γυμναστική.

Για αυτό το λόγο λοιπόν μην περιμένεις να έχεις πρώτα την κατάλληλη διάθεση για γυμναστική, κάνε τις ασκήσεις σου ότι και να γίνει.

Για να συνεχίσεις να προχωράς, δες εδώ. 

#5 Φάε, αλλά με μέτρο

Οι μεγάλες και απότομες αλλαγές συχνά δε διατηρούνται και αυτός είναι και ο λόγος που πολλές δίαιτες αποτυγχάνουν. Οι υπερβολές σε μια διατροφή και οι μη ρεαλιστικές προσδοκίες, είναι ο γρηγορότερος τρόπος να σταματήσεις την προσπάθεια.

Δεν υπάρχει λόγος να στερείσαι τελείως συγκεκριμένες τροφές που σου αρέσουν πολύ και να τρως μόνο τροφές που στην πραγματικότητα απεχθάνεσαι.

Η έλλειψη ικανοποίησης από τη διατροφή που κάνεις θα σε οδηγήσει αργά ή γρήγορα στην υπερκατανάλωση των «απαγορευμένων» τροφών και φυσικά στο να πάρεις πίσω τα κιλά που έχεις χάσει. Η λύση είναι η κατανάλωση εκείνων των «απαγορευμένων» τροφών που σου αρέσουν, με αυτοσυγκράτηση και μέτρο.

Ένας καλός τρόπος να βρεις μια καλή ισορροπία, είναι να εφαρμόσεις την αρχή Pareto στη διατροφή σου. Φρόντισε λοιπόν το 80% των θερμίδων που λαμβάνεις να είναι από καλές και ποιοτικές τροφές και το 20% από τροφές που σου προσφέρουν ικανοποίηση.Φτιάξε το σώμα σου: 6 tips για να διατηρήσεις ένα γυμνασμένο κορμί

#6 Μείνε προσηλωμένος στο στόχο σου

Μην επαναπαύεσαι στο τι έχεις καταφέρει μέχρι τώρα και μην χάνεις τον τελικό σου στόχο.

Το να χτίσεις ένα γυμνασμένο κορμί, εξαρτάται από πολλές, καθημερινές, μικρές νίκες. Γι’ αυτό το λόγο δώσε προσοχή στις συνήθειες και τις καθημερινές λεπτομέρειες και τα αποτελέσματα δε θα σε απογοητεύσουν.

Η πειθαρχεία και η συνέπεια είναι το κλειδί για να πετύχεις οποιοδήποτε στόχο.

Σχετικά Άρθρα

Τι κάνουμε

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το Men's Bible αποτελεί τη νο1 Ακαδημία για Άνδρες στην Ελλάδα. Με τα Εκπαιδευτικά μας Προγράμματα σε βοηθάμε να γίνεις ολοκληρωμένος Άνδρας με επιλογές στη ζωή σου και να βελτιωθείς στο Φλερτ, τα Ραντεβού, τις Σχέσεις, τις Κοινωνικές Δεξιότητες. 

Για τον Συγγραφεα

    Antonis

    Ένθερμος υποστηρικτής της άποψης ότι αν θες κάτι να αλλάξει, πρέπει πρώτα να αλλάξεις εσύ ο ίδιος, ο Antonis έχει πάθος με την επιστήμη της ψυχολογίας και την μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Αγαπά να βοηθάει τους ανθρώπους στην πορεία τους να βελτιωθούν, όπως και να ανακαλύπτουν τον ελκυστικό εαυτό τους ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν καλύτερες και ποιοτικότερες σχέσεις με το άλλο φύλο.


    Βελτίωσε τα αποτελέσματα σου!

    Γίνε άμεσα καλύτερος με τις γυναίκες.
    x